
- عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s.
- عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.
- دسته: مدیریت – بازاریابی
- فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
- دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
چکیده ترجمه
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است، که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود. در مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه بلند مدت با آن ها می باشد. بنابراین تماس زیاد با مشتری، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتری یک پروسه مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است. این موضوع نیازمند ادراک، تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری انتخاب شده، برای خلق دو جانبه ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق وابستگی و تنظیمات سازمانی است. کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که (بخش بندی، هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی (قیمت، محصول، توزیع، ترفیع) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند. عناصر آمیخته بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی (تجاری)، برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست. در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی، چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات، حفظ، مراحعه، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می کنیم.
اطلاعات فایل
- فرمت: zip
- حجم: 0.14 مگابایت
- شماره ثبت: 411

مقالات مشابه
- ابعاد ساختاری و محتوایی مدیریت ارتباط با مشتریان
- دانلود تحقیق با موضوع ابعاد ساختاری و محتوایی مدیریت ارتباط با مشتریان، در قالب pptx و در 7 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، بازاریابی رابطه مند، کاربردهای بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری، تحقیقات بازاریابی کاربردی... دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی تعداد مشاهده: 765 مشاهده فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 7 حجم فایل: 376 کیلوبایت دانلود تحقیق با موضوع ابعاد ساختاری و محتوایی مدیریت ارتباط با مشتریان، در قالب pdf و در 7 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: چکیده مقدمه بازاریابی رابطه مند کاربردهای بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با ...
- فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی
- عنوان مقاله: فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی قالب بندی: Word شرح مختصر در این مقاله مشتری، اهمیت مشتری، برخورد با مشتری، منافع دریافتی مشتری، انتظارات مشتری و رویکرد سازمان به مشتری مورد بررسی قرار می گیرد. موضوع «برخورد با مشتری» یک موضوع کاملا ًمهم است؛ چون به بیانی، محوری ترین مورد، در طول و عرض برنامه های بازاریابی نیز مقوله ای به نام «مشتری» است. رمز موفقیت بازاریابان بزرگ، کیفیت رفتار آنها با مشتری است. یکی از تعاریف بازاریابی می تواند «هنر جلب رضایت مشتری برای انتخاب، خرید و تکرار خرید یک کالا یا خدمت» باشد.در عرصه ...